Aj vás bombarduje reklama? Zapínate ad-blocker, ignorujete plošnú reklamu alebo ju dokonca už ani nevnímate. Premýšľali ste však nad tým, ako dostať produkt či službu k zákazníkom? V ére bannerovej slepoty je čoraz náročnejšie osloviť publikum a aj to je jeden z dôvodov, prečo je natívna reklama na vzostupe.

Kontrola nad zobrazeným obsahom
Ak ste niekedy v minulosti skúšali osloviť cieľovú skupinu napríklad prostredníctvom PPC reklamy, nikdy ste si nemohli byť 100 % istí, kedy a komu sa reklama zobrazí. Pomocou natívnej reklamy dokážete cielene umiestniť obsah do takého prostredia, aké si sami zvolíte. Obsah sa zobrazí medzi podobným obsahom, ktorý zodpovedá téme a zámeru. Zvýšite tak svoje šance, že reklama sa ciele dostane k vybranému publiku.
Ad-block friendly
Natívna reklama je nenápadná, často pôsobí a číta sa ako redakčný obsah, nenarúša používateľskú skúsenosť, namiesto toho ponúka zaujímavý obsah, prostredníctvom ktorého prezentuje produkty a služby. Technicky sa blokovačmi reklám teda nedá blokovať.
Blokovanie reklám je obľúbené najmä u pracujúcich ľudí s vyšším vzdelaním, vo veku okolo 30 rokov. To znamená, že sa na najlukratívnejší segment zákazníkov nedá cieliť tradičnou online reklamou.
Väčší potenciálny dosah
Ak je obsah pútavý a relevantný, zvyšujete svoje šance, že sa o ňho bude vaše publikum zaujímať a zapojí sa lajkovaním alebo zdieľaním. Takto dokážete prirodzene zvýšiť dosah vašej reklamy.
Najlepšia natívna reklama je taká, ktorá nevyzerá ako reklamný obsah. Publikum ju príjme a zaobchádza s ňou ako so štandardným redakčným obsahom.
Zvýšenie povedomia o značke
Natívna reklama zvyšuje pravdepodobnosť, že sa jej obsah stane virálny. Aj takto viete budovať povedomie o značke naprieč online kanálmi.
Vyskúšajte natívnu inzerciu prostredníctvom svojho profilu na Medializuj.sk, kde si môžete nezáväzvne vytvoriť dopyt na natívnu kampaň v médiách online aj offline.
Som novinár
BEZPLATNÁ * služba pre novinárov a bloggerov hľadajúcich kvalitný zdroj a citácie.
Som odborník
BEZPLATNÁ * služba pre odborníkov a firmy, ktoré sa chcú zviditeľniť v médiách.