Vaša práca a skúsenosti, ktoré ste získali na základe praxe, by nemali ostať v úzadí. Aj prostredníctvom kvalitného portfólia na našej platforme môžete byť pre novinárov atraktívnejší a budú chcieť s vami spolupracovať.
Čo by mal osobný media kit obsahovať
Po prihlásení sa do svojho účtu máte možnosť vyplniť svoj rozšírený profil a portfólio. Po schválení verejného publikovania môžete svoj dôkladne vyplnený mediakit posielať aj mimo tejto platformy.
Meno, odbornosť a pár krátkych viet o vás sú nevyhnutný základ.

V časti Som odborník v oblastiach si vyberte váš profesný okruh podľa toho, v akej sfére sa pohybujete. Kvalifikácie, skúsenosti či dosiahnuté vzdelanie. Aj tieto skutočnosti dokážu usmerniť novinára v tom, či ste kvalifikovaným odborníkom a vie si vás vybrať ako respondenta.
Mediakit na platforme bude vašou vizitkou. Preto si pri vypĺňaní týchto údajov dajte záležať, aby obsahoval všetky dôležité údaje, aby bol prehľadný a aby sa v ňom novinár ľahko orientoval.

Nezabudnite na fotografiu
Vaša fotografia je kľúčom k budovaniu vašej osobnej značky. Ukážte svoju tvár a nezabudnite ani na vhodné pozadie či oblečenie. Do online portfólia máte možnosť nahrať viacero fotografií. Pripravte si preto také, ktoré by pasovali k rôznym témam – profilovú fotografiu, fotografiu z práce a jednu s neutrálnym pozadím. O tom, ako ich správne vybrať, sme napísali 4 šikovné tipy na profilové fotky nielen do médií.
Referencie
Ak už máte osobnú skúsenosť s novinárom či už prostredníctvom nášho portálu alebo inou formou, určite ju pridajte do svojho mediakitu. Linky na články, audio alebo video odpovede a textová referencia vám vie pridať v očiach novinára bodíky.

Autor: Simona Ďurkovič, Miroslava Korytková
Som novinár
BEZPLATNÁ * služba pre novinárov a bloggerov hľadajúcich kvalitný zdroj a citácie.
Som odborník
BEZPLATNÁ * služba pre odborníkov a firmy, ktoré sa chcú zviditeľniť v médiách.